2016. június 24., péntek

Valami készül - Something is going to

Készítettem pár Luca bogyót, amiből nem sokára lesz valamilyen ékszer. Mindenesetre leírom a tapasztalataimat. Azt hittem, hogy ez olyan könnyű lesz, de nem. Első nehézségem, hogy a kinézett szép zöld 11/0-s gyöngy annyira egyenetlen volt, hogy még válogatva sem hozta azt a tökéletes formát amit én elvártam tőle, illetve az első bogyónál teljesen jó lett. A következő bogyó a csíkos volt, amely meglepetésemre nem fért rá a 15-ös fagolyóra, aztán észrevettem, hogy a két különbozó helyről vett 11/0-sak sem azonos méretűek, legfőképpen a duciságukban tértek el egymástól. A csili-vili bogyóról már nem is beszélek, mert az megint egy másik méretet adott ki, holott mindegyik a minta szerint készült. Most fűzöm a következő egyszínű opálos zöldet, amely szintén nem jó a 15-ös fagolyóra, viszont a 16-ra igen, kapott eggyel több 15/0-s sort az elején és így már jó illeszkedik. Amúgy nagyon jó fűzni ezt a bogyót is, és aránylag haladós is.


Felülnézetből

 Oldalnézetből

Luca bogyó mintája: http://lucagyongyok.blogspot.hu/search/label/mint%C3%A1k%20%2F%20schemas

Köszönöm a mintát Mariposának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése