2016. december 6., kedd

Fürdőbomba - Bathbomb


Elérkezett az idő, hogy a szappanozáson kívül is csinálják újabb dolgot. Régóta kacérkodtam a fürdőbomba készítéssel, de valahogy nem éreztem rá elég érettnek magam, de most karácsonykor annyi mindenki készíti ajándékba a csodálatosabbnál csodálatosabb fürdőbombákat, hogy egyszerűen nem bírtam tovább magammal. és meg kellett vennem a hozzávalókat. Előtte már kaptam egy formát egy nagyon kedves ismerősömtől és egy nagyon jó receptet is videós útmutatóval  együtt. Így minden készen állt ahhoz, hogy vegyenek egy nagy levegőt és belevágjak. 


Tegnap készültek, ma még nem bántam meg =D. Kókuszvajjal készült, díszítésként kapott egy kis levendula virágot, és még véletlenül sem levendula illót, ami a lila alapján mindenkinek beugrana, hanem fincsi füge-barnacukor illatot kapott. Két napig szárad és ha nem lesz semmi baja becsomagolás után pót mikulás ajándékként fogja végezni, mivel először leteszteltetem a család egy részével. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése