2017. november 29., szerda

Fenyő erdő - Pine wood (Karácsonyi szappanok)

Egyszerű kis zöld szappanok. 

Hát mit mondjak jól megkínlódtam velük, az első formám egy narancssárga szilikon fogott, szóval annak annyi, mert hát hogy is néz ki egy zöld fenyő ronda sárga csíkkal? Ezért aztán be kellett szereznem egy másikat. Aztán a massza kissé sűrűsödött és nem lehetett szépen önteni, ezért aztán tanácsot kértem és kaptam. Ok most már szépen lehetett önteni, viszont nem akart kijönni a formából, hiába beszéltem a lelkére, így aztán még üdült egy kicsit benne. Végül aztán kijött, de akár hagyhattam volna még benn egy napot az sem ártott volna meg neki. 

A színe nagyon tetszik, de fogok még kísérletezni színkeveréssel, hogy más zöld árnyalatot is elérjek. 


Kerek erdő 


Erdőszerű erdő


Magányos fenyő havas tájon 

Ápoló lenmagolaj került bele a 4 alapolajon kívül, zöld pigmenttel lett színezve.  Kellemes fehér tea illatot kapott. Most először használtam ezt az illatot, nagyon lágy tiszta illat. Kíváncsi vagyok meddig marad meg benne. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése