2015. december 30., szerda

Mint egy virág - Like a flower


Manka oldalán nagyon megtetszett "Fülbe" fülbevalója. Szerencsémre Manka a mintát is megjelölte, így nála is megtalálhatjátok.
Megint úgy jártam, hogy a rulla adott volt, mivel kipróbálásra vettem, tehát a színeket ehhez kellett összeválogatnom. Csak egy 12mm -es fuchsia rivolim volt otthon, ezért medált csináltam a fülbevalóból, persze, előbb-utóbb fülbevaló is lesz hozzá. Kétféle színű 11/0- t használtam hozzá, és ezt az érdekes opálos pinchet. A medál akasztó sehogy sem akart kijönni, úgy hogy egy 11/0-ra fűzöm, ezért az egyik pinchet kerítettem körbe. Aranyos kis medál lett belőle. 



Minta:
http://www.matubobeads.com/storage/matubo_UK-Inspiration/13-pdf-File[en]-rolling-rivoli-en.pdf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése