2018. január 28., vasárnap

Kék festő "népi" nyaklánc 1.

 Akkor most egy kis népi szösszenet kékben és fehérben. Szeretem a kék színt minden árnyalatával együtt, de igazán ez az élettel teli, eleven kék szín áll hozzám közel, mert hát vannak olyan kicsit sápkóros kékek is.
Ez egy roppan egyszerű lánc és még elég haladós is a többi népi gyöngyhöz képest, bár elég sokat válogattam itt is, mivel a fehér sokkal ducibb szemekből áll, mint a kék. Mindamellett gyönyörű kék csiszoltakat találtam az egyik gyöngyös boltban. A vidámságát a benne lévő szív motívum adja.





Gombot készítettem a végére Nagy Gyöngyi mintája alapján és tettem bele egy 4mm-es teklát, bár ez nagyon nem látszik benne, inkább csak kiemeli egy kicsit a gombot. 





Nagy Göngyi gombjának mintája letölthető saját oldaláról, ha esetleg valaki még nem tudná. 
Minta: http://nagygyongyi.hu/wp-content/uploads/2013/08/Gomb.pdf

A kékfestő eredeti mintáját POÉ-nál találjátok: http://poegyongyei.blogspot.hu/search?updated-max=2013-05-05T10:39:00%2B02:00&max-results=200&start=131&by-date=false
A szív mintájának a megrajzolása ez alapján nem gondolom, hogy nehézségbe ütközni, de ha valakinek mégis akkor írjon rám a fenti email címen.


Végre tudtam egy jó képet készíteni arról, hogy milyen lenne felvéve. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése