2018. szeptember 9., vasárnap

Cickafarkas fürdősó - Bath salt with Yarrow

Nagyon nagyon régen írtam már a blogba bármit is. De az az igazság, hogy nem is jutott időm csinálni bármi olyat amit közkincsé tehettem volna. 

Most azonban jön az Ősz kellemesebb a levegő, magyarán hidegebb lesz. Engem az a nagyon meleg borzasztóan elfárasztott, nem tudom Ti hogy vagytok vele. 

Számomra új dolgot készítettem, és be vallom nekem nagyon tetszik. Cickafarkfűves fürdősót cseresznyevirág illattal. 

 

Rétegesen készült és csak a fehér himalájai sóba került cickafark. A rózsaszín nagy és apró szemű himalájai só keveréke. 


Természetesen ezek kipróbálásra készültek, mert eltértem az eredeti verziótól egy kicsit, így került bele szódabikarbóna és olivaolaj is. 

Miért is jó a fürdősó használata? Azonkívül, hogy anélkül engedhetjük meg magunknak azt a luxus életérzést, hogy elmennénk egy welness szállodába lubickolni? Mert valjuk be a lubickolás művészetét otthon is elkövethetjük amikor csak akarjuk, vagy ameddig ki nem hűl a víz. 
A fürdősónak rengeteg jó tulajdonsága van és persze attól is függ, hogy milyen sót használnak hozzá. Ebbe most csak himalájai só került bele mind a fehér mind a rózsaszín az. Tehát a fürdősó általánosságban ellazít, megnyugtat, fertőtlenít, méregtelenít, gyulladáscsőkkentő, értágító, a szervezet ion háztartására is hatással van és nagyon jól hidratál. 
Hogyan és miért nem szabad használni a fürdősót? Ugyanakkor a sós fürdőnek megvannak a maga veszélyei ezért nagyon oda kell figyelni. A sónak azon jó tulajdonsága, hogy értágító a meleg vízzel fokozódik, ezért nem szabad nagyon melegbízben fürdőzni, kb 37 celsius fok a megfelelő, magasabb hőmérsékletnél szédülés rosszabb esetben ájulás is felléphet. Mondanom sem kell, hogy nylt sebbel, bőrgyulldással sem szabad fürdősós vízet venni. Továbbá szívbetegek, várandós kismamák és 3 év alatti gyereknek sem szabad fürdősót használni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése