2016. június 12., vasárnap

Apróságok - Little things

Nagyon régóta kacérkodtam már egy ilyen szívnek az elkészítésnek a gondolatával,  Úgy látszik most érkezett el az idő rá. A szívecske majd egy logicsa része lesz egyébként, de még igazából nincs eldöntve a helye. 11-es toho kásából készült. A mérete kb 2cmx1,7cm. Így elég tekintélyes része lesz a logicsának. Középre lehet bele fűzni egy tartó részt és akkor egyenes fog állni, most csak oldalra kap egy fémkarikát, így kissé ferde lesz, de végül is az a cél. 



Először egy orosz oldallal kezdtem utána segítettek a gyöngyös lányok a leírással a lengyel oldalon. Szerintem a legkönnyebben érthető mintát egy lengyel oldalon lehet megtalálni vagyis inkább fűzési útmutatót mondanék. Nagyon jól mutatja az egyes lépéseket, az egyetlen amit egyik útmutató sem tartalmaz, hogy amikor kettéválasztja az ember, hogy a két felét fűzze, akkor hol válassza szét. Nohát, mert először én nem jó helyen választottam szét, úgy ilyen lesz. Azért két színű, hogy az első fűzést megkönnyítse.  
Minta leírás: http://silveraguti-blink.blogspot.hu/2015/02/mikroseruszko-z-koralikow-tutorial-krok.html
Thank you very much Silver auguti your description.


Ez csináltam az orosz oldal után. Látható, hogy aminek a közepére kellett volna kerülnie az éppen a szélére került, de nem fogom lebontani, jó iskola példa.


No persze nem elégedtem meg a szívvel, ha már lúd legyen kövér. Nézzük a miniatűrizált bogyókat. Nagyon jó leírást találtam a gyöngyikék oldalon. Mindkettőbe 6 mm-es teklát fogtam be. Ők is egy logicsa részei lesznek. Viszont nagyon jó fűzni azt hiszem még jó sokat fogok belőlük csinálni természetesen más színekben. 

A minta és leírása: http://gyon-gyik-ek.blogspot.hu/2011/08/peyote-ix-resz-peyote-golyo-ii-6mm-es.html



Köszönöm a Gyöngyikék szerzőjének azt a rengeteg munkát, leírást és képi anyagot, amit közzétett. 

Nem sokára jönnek a végeredmények is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése