2016. június 26., vasárnap

Luca bogyók - Luca bead ball

Úgy döntöttem nem kínlódok tovább a zöld bogyókkal és a sokkal egyenletesebb színjátszós pirosas - enyhén lilás beütéssel kásából fogok dolgozni. Ugyanakkor nem hagyott békén az a dolog, hogy túl dundiak a szemek, és így nem elég szoros a fagolyóra az elkészített háló. Tehát kísérleteztem egyet és a 32 szem helyett csak 28 szemre készítettem el a hálót. Egészen jól sikerült. Nos azt hittem egy ilyen karkötőt összedobni egy kis semmiség, de nem így van, a fém alkatrészek összekapcsolása jól megizzasztott. Mindenképpen a nyár színeiben szerettem volna valami vidám kis szettet csinálni. Remélem sikerült, nekem nagyon tetszik, természetesen az összekötőre még további kis lógicsák kerülhetnek, de egyelőre színben passzolót ennyit találtam itthon. 


Közelről

A "szett"
nos kissé fotózhatatlan, mert a karköt nyeklik-nyaklik.

A füli részhez különleges gyöngyöt választottam polaris gömböt fukszia színben. 


Itt már sajnos elfogyott a halvány zöldem és gondoltam, hogy bevetem a fűzöldet, hát lehet, hogy jobb lett volna, ha közben nem kísérletezek még mintával is a bogyóban. Ez annyira nem tetszik, de a minta miatt megmutatom nektek.  Majd legfeljebb kulcskarikára kerül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése